vtwonen

Over VT Wonen

  • vtwonen, onderdeel van Sanoma, is het grootste en meest veelzijdige woonmerk van Nederland en richt zich op interactie tussen wonen en leven. Het merk heeft passie en is altijd one-step-ahead, tegelijk zorgt vtwonen voor producten die het leven gemakkelijk maken. Naast het aanbieden van producten inspireert vtwonen met haar blog, site en magazine iedereen die bezig is met wonen. vtwonen speelt altijd in op de laatste trends en de must-haves van dit moment.

Case:

  • VT Wonen template

Uitdagingen:

  • Hoe zorg je voor een “shoppable experience” in email?
  • Hoe integreer je commerce in content?

Acties:

    • Na een uitzending van vtwonen op televisie wordt er direct een e-mail uitgestuurd naar fans met daarin een overzicht van de getoonde producten, de specificaties en de mogelijkheid om die te bestellen.
    • Mail is voorzien van ‘smart’ images waarin de verschillende producten in één enkele images apart klikbaar zijn.
    • Campagne is uitgebreid getest.

Resultaat:

    • Versterkte service voor richting klanten.
    • Waardering meetbaar gestegen