Taguchi uitgelegd
Vanuit Australië biedt Taguchi een vooraanstaand marketing automation platform aan, dat nu ook zijn expertise uitbreidt naar Europa, met klanten als Domino’s en Accor Hotels. Het platform wordt breed ingezet over diverse sectoren om digitale marketingprojecten en programma’s te vergemakkelijken, terwijl het software en inzichten verschaft op het gebied van e-commerce, CRM en marketing automation. Met de flexibele mogelijkheden voor multi-channel marketing en dynamische contentoptimalisatie kunnen bedrijven met Taguchi efficiënt en kosteneffectief digitale marketingprogramma’s implementeren en optimaliseren.
Ematters & Taguchi
Door de krachten te bundelen, kunnen Ematters’ expertise op het gebied van data, marketingstrategie en projectmanagement worden gecombineerd met de geavanceerde technologie en platform ondersteuning van Taguchi. Dit partnerschap stelt klanten in staat om naadloos geïntegreerde marketingcampagnes op te zetten, met een focus op personalisatie, doelgerichtheid en optimale engagement van klanten. Samen streven Ematters en Taguchi ernaar om bedrijven te helpen hun digitale marketingdoelstellingen te bereiken.
Het Taguchi Digital Marketing System (TDMS) is een 100% Australische oplossing. De technische, ondersteunende en productontwikkeling vindt plaats in Australië en nu ook in Europa. Dit betekent dat u lokale toegang heeft tot product materie experts om uw digitale marketing programma’s snel en kosteneffectief te implementeren en aan te passen. Het betekent ook dat u toegang hebt tot praktische ondersteuning wanneer u die nodig hebt.
Wil je meer informatie ontvangen of door ons geïnspireerd willen worden over onze nieuwe partner Taguchi, neem dan graag contact met ons op of bezoek hun website.